صفحه اصلي|مراكز آموزشی |پست الكترونيكي|درباره ما|تماس با ما|میز خدمت

آموزشهای فنی و حرفه ای به چه شیو ه ای می تواند باعث توسعه اشتغال پایدار در کلانشهر تهران گردد؟

آموزش فناوریهای نوین
آموزش های مهارتی کوتاه مدت
آموزش مهارت های بین رشته ای
آموزش استاد - شاگردی نوین

جستجوی پیشرفته   جستجوی وب


  چاپ        ارسال به دوست

در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران؛

کارشناسان موسسات کارآموزی آزاد استان تهران مدیریت خدمت به مشتری را آموزش می بینند

 

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در راستای جذب رضایت مشتری و بالابردن سطح دانش و تخصص کارشناسان خود اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت مدیریت ارتباط با مشتری کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، در این کارگاه یک روزه که در شنبه 8 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، جمعی از کارشناسان موسسات کارآموزی آزاد  استان تهران شرکت داشته و ضمن فراگیری اطلاعات جدبد در این زمینه و تبادل اطلاعات و تجربه خود ، در کارگاه آموزشی به شبیه سازی موقیت های متصور در باب برخورد مناسب با مشتری نیز پرداختند.

بر اساس این گزارش؛ آشنایی با اصول ارایه خدمات مشتریان، آشنایی با اصول مشتری مداری، آشنایی در خصوص جذب منابع انسانی در واحد خدمات مشتریان، اصلاح و گسترش عملکردی، بالابردن کارایی شرکت کنندگان، آشنایی با اصول اندازه گیری رضایت مشتری، شناسایی خلاهای موجود درسازمان و ...  از اهداف و دستاوردهای مشارکت در این کارگاه آموزشی بود.

لازم بذکر است تدریس دوره مذکور توسط محمدحسین توسلی و حسی مولایی از با تجربه ترین مدرس های حال حاضر در این زمینه صورت پذیرفت.

 


٠٨:٤٦ - دوشنبه ١٠ ارديبهشت ١٣٩٧    /    شماره : ٣٤٨٩    /    تعداد نمایش : ٣٠٠







صفحه اصلي|نقشه سايت|پست الكترونيكي|تماس با ما|میز خدمت
بازديدکنندگان اين صفحه: 5967993 | بازديدکنندگان امروز: 297 | کل بازديدکنندگان: 26205226 | بازديدکنندگان آنلاین: 1 | زمان بارگزاري صفحه: 0/1563 ثانيه