" رونق تولید "

صفحه اصلي|مراكز آموزشی |English|پست الكترونيكي|درباره ما|تماس با ما|منشور اخلاقي سازمان

آموزشهای فنی و حرفه ای به چه شیو ه ای می تواند باعث توسعه اشتغال پایدار در کلانشهر تهران گردد؟

آموزش فناوریهای نوین
آموزش های مهارتی کوتاه مدت
آموزش مهارت های بین رشته ای
آموزش استاد - شاگردی نوین

جستجوی پیشرفته   جستجوی وب


  چاپ        ارسال به دوست

در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت مشتریان گلدیران مطرح شد؛

بخش خصوصی کارآمد پر کننده خلاء های زنجیره آموزش، تولید و فروش

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از انعقاد تفاهم نامه همکاری ارائه خدمات آموزشی بر اساس استانداردهای آموزشی منسجم بین المللی بین این اداره کل و شرکت مشتریان گلدیران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، رضا گرزین با تأکید بر آموزش تولیدکنندگان به منظور تسهيل و تسريع در امر انجام خدمات در راستاي جلب رضايت مشتريان، افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه های خدمات پس از فروش با همکاری این مجموعه جهت کارشناسان و تکنسین ها صورت می پذیرد که در انتهای دوره آموزشی گواهینامه مهارتی نیز صادر می شود.

وی ماندگاری کسب و کار را در گرو اصل مهم مشتری مداری عنوان نمود و افزود: فراهم کردن فضای مناسب آموزشی با حفظ مالکیت دولت در قالب کارگاه آموزشی، نظارت بر فرآیند برگزاری دوره های آموزشی، تدوین استانداردهای نوین آموزشی، نظارت بر فرآیند ثبت نام در پورتال، برگزاری دوره و صدور گواهینامه مهارتی پس از طی مراحل سنجش مهارت از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران ارائه خواهد شد.

وی اذعان داشت: با ارائه آموزش های مهارتی در زمینه افزايش كيفيت، امنيت و سرعت خدمات پس از فروش ، تصوير ذهني مشتريان و بازارهای هدف از خدمات پس از فروش نيز ارتقا می یابد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران اجرای سند راهبردی مهارت و فناوری به منظور توسعه اشتغال پایدار، ارتقای توانمندی کارکنان با تأکید بر کسب آموزش های مهارتی عملی به منظور افزایش سطح دانش فنی و مهارتی در سطوح مختلف بر اساس استانداردهای آموزشی یکپارچه و منسجم ملی و بین المللی و ... از اهداف انعقاد این تفاهم نامه می باشد.

گرزین در پایان سخنان خود تصریح کرد: مراکز آموزش و خدمات پس از فروش با انعکاس مشکل محصولات به خط تولید در روند بهبود خدمات و محصولات گام موثری بر می دارند.

*  نیروی انسانی عامل اصلی رشد و یا افول یک بنگاه های اقتصادی

مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران در ادامه  نیروی انسانی را عامل اصلی رشد و یا افول یک بنگاه اقتصادی خواند و افزود:: ما به لزوم آموزش و ارتقاء مهارت های پرسنل توجه جدی داریم و تلاش می کنیم با بهبود دانش فنی کارکنان، همگام با تغییرات شتابان تکنولوژیک و عرضه محصولات پیشرفته، خدمات پس از فروش مطمئن و به روز ارائه دهیم.

به گفته  مهدی فرجی، ایجاد، تجهیز و راه اندازی کارگاه آموزشی آنلاین، تأمین مواد مصرفی، ت همکاری در تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی، و ... از تعهدات شرکت مشتریان گلدیران می باشد.

وی با تأکید بر آموزش های مبتنی بر دانش روز اذعان نمود: تحقق اقتصاد دانش بنیان نیازمند بخش خصوصی دانش بنیان و کارشناسان و تکنسین های مهارتی می باشد.

مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران اذعان داشت: در مقایسه با کشورهای پیشرفته دنیا، در این زمینه هنوز اقدامات و تلاش‌های بی‌شماری باید انجام شود و جلب رضایت مشتری و رضایتمندی مستمر مشتریان، باید در دستور کار و سرلوحه کار تولیدکنندگان داخلی قرار گیرد.

بر اساس این گزارش محل اجرای این تفاهم نامه مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرقدس می باشد که کارگاه های آموزشی نصب و تعمیر محصولات خانگی (کولر، یخچال، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی) و همچنین نصب و تعمیر محصولات صوتی و تصویری (تلویزیون ال ای دی، ال سی دی و سینمای خانگی) توسط شرکت مشتریان گلدیران تجهیز شده است.

شایان ذکر است آیین انعقاد این تفاهم نامه که در 11 ماده و اعتبار یک سال شمسی منعقد گردید با حضور مهدی فرجی مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران و رضا گرزین مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران برگزار شد.

 


١١:٤٦ - دوشنبه ٢٠ خرداد ١٣٩٨    /    شماره : ٤١٣٥    /    تعداد نمایش : ٢٢٤







صفحه اصلي|نقشه سايت|English|پست الكترونيكي|تماس با ما
بازديدکنندگان اين صفحه: 6809891 | بازديدکنندگان امروز: 358 | کل بازديدکنندگان: 27856635 | بازديدکنندگان آنلاین: 4 | زمان بارگزاري صفحه: 0/2031 ثانيه