صفحه اصلي|مراكز آموزشی |English|پست الكترونيكي|درباره ما|تماس با ما|منشور اخلاقي سازمان|آموزش مجازي

آموزشهای فنی و حرفه ای به چه شیو ه ای می تواند باعث توسعه اشتغال پایدار در کلانشهر تهران گردد؟

آموزش فناوریهای نوین
آموزش های مهارتی کوتاه مدت
آموزش مهارت های بین رشته ای
آموزش استاد - شاگردی نوین

جستجوی پیشرفته   جستجوی وب


  چاپ        ارسال به دوست

بازدید مسئولین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از مراکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران پروین اعتصامی و برادران شهید بهرامی

 مسئولین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران ضمن بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران پروین اعتصامی و برادران شهید بهرامی و بررسی چالش های موجود در ارائه خدمت به مراجعین از همکاران این مراکز تقدیر به عمل آوردند

دربازدید مسئول بازرسی ارزیابی وعملکرد و رسیدگی به شکایات، امین اموال اداره کل و مسئول انبار مرکزی از مرکز خواهران پروین اعتصامی  و برادران شهید بهرامی ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با همکاران مرکز موارد به شرح ذیل‌ مورد بررسی قرار گرفت:                                                                                      

1) بررسی راهکار های اجرایی در راستای سیاست های حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی مراجعین  

2)بازدید از کارگاه های آموزشی و بررسی نحوه برگزاری کلاس های انلاین مرکز

3)بازدید از انبار مرکز و بررسی اموال اسقاط و مازاد موجود

4)بررسی بهینه سازی مصرف انرژی و جلوگیری اتلاف انرژی در مرکز با کاهش مصرف آب ، برق و گاز

5) تاکید در استفاده از ظرفیت های صنایع و اصناف موجود در محدوده جغرافیایی مرکز (همکاری با اتحادیه صنایع چوب، ...)

6) بررسی راهکار های تعامل با شهرداری منطقه ۱۸ و هم افزایی و تشریک مساعی فیمابین

7)نظارت بر فرایند های آزمون های هماهنگ، آنلاین، پادگان ها و زندان ها(کتبی و عملی)

8) بررسی عملکرد در حوزه کارگاه های جوار و ارائه گزارش توسط روسای مراکز به ایشان

9) بررسی تعاملات فیمابین مراکز خواهران و برادران و تاکید بر هم افزایی و تعامل بیشتر

 در ادامه نرگس علیمردانی رئیس مرکز پروین اعتصامی و مهدی نجاتی رئیس مرکز شهید بهرامی ضمن ارائه گزارش درخصوص فعالیت های انجام گرفته و برنامه های آتی اظهار داشتند که با استفاده از ظرفیت های برون سازمانی می توان در خدمت رسانی و آموزش مهارت به مردم منطقه بهره برد.

در آخر فاطمه سلطانی مهرو مسئول ارزیابی و عملکرد ضمن تقدیر از تلاش های دلسوزانه همکاران مرکز در ارائه خدمات به مراجعین در شرایط سخت کرونایی، بر اهمیت ارائه خدمات غیرحضوری به ویژه به مراجعین صنعت ساختمان تاکید داشتند که مقرر شد راهکارهای قابل اجرا بررسی و اعلام گردد

 


٠٩:٥٣ - چهارشنبه ٢٩ ارديبهشت ١٤٠٠    /    شماره : ٥٧١٨    /    تعداد نمایش : ١٩٦







صفحه اصلي|نقشه سايت|English|پست الكترونيكي|تماس با ما|آموزش مجازي
بازديدکنندگان اين صفحه: 7698646 | بازديدکنندگان امروز: 1822 | کل بازديدکنندگان: 30273074 | بازديدکنندگان آنلاین: 6 | زمان بارگزاري صفحه: 0/3282 ثانيه