صفحه اصلي|چندرسانه اي|مراكز آموزشی |English|پست الكترونيكي|ارتباط با ما|آموزش مجازي|چندرسانه اي|سایت جدید

آموزشهای فنی و حرفه ای به چه شیو ه ای می تواند باعث توسعه اشتغال پایدار در کلانشهر تهران گردد؟

آموزش فناوریهای نوین
آموزش های مهارتی کوتاه مدت
آموزش مهارت های بین رشته ای
آموزش استاد - شاگردی نوین

جستجوی پیشرفته   جستجوی وب

شهروندان گرامی چنانچه  از نحوه ارائه خدمات در هريك از واحدها، ادارات و يا مراکز آموزشی در زمينه‌هاي نقض قوانين، كوتاهي يا عدم انجام وظيفه، اطاله رسيدگي، عدم پاسخگويي يا ضعف در ارائه خدمات، شكايتي داشته و شخصاً ذينفع آن بوده و از اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان درخواست رسيدگي داشته باشيد، مي‌توانيد شكايت خود را  با رعایت نکات زیر ، به صورت  تلفنی (77502266)،حضوری(به واحد بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات) ویا به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه رسیدگی به شکایات ثبت نمایید تا وفق مقررات به آن رسیدگی و پاسخ لازم ارایه شود .

پيش از تنظيم و ارسال شكايت خود به نكات زير توجه فرمائيد: 

 *مسئوليت قانوني مطالب اظهارشده برعهده شاكي خواهد بود 

 *  شكايت‌هايي كه داراي اطلاعات ناقص و يا نادرست بوده و يا مشخصات شاكي ناقص و يا هويت وي احراز نشود، رسيدگي نخواهد شد

 * فرآیند رسیدگی به شکایات: (دانلود صفحه فرآیند رسیدگی به شکایات

*درمراجعه حضوری فرم تکمیل شده  پیوست ( صفحه دانلود و پرینت گرفته شود.)ثبت دبیرخانه (واقع در طبقه همکف اداره کل) شود .

آدرس: پیچ شمیران ، ابتدای خیابان شریعتی ، نبش کوچه پیرجمال ،اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران

*  در شکایت الکترونیکی  در صورتي كه جمعي از اشخاص حقيقي يا حقوقي و يا يك شخص حقوقي به ثبت شكايت در سامانه تمايل دارند بايد مشخصات يك فرد حقيقي به نمايندگي از اشخاص يا شركت، در فرم شكايت درج شود، در غيراينصورت به شكايت رسيدگي نمي‌شود.

*در شکایت الکترونیکی تكميل اطلاعات براي فيلدهاي ستاره دار اجباري است و همچنین  با توجه به محدوديت زماني در نظر گرفته شده براي ايجاد ارتباط با سرور در فضاي اينترنت به هنگام ورود اطلاعات، شايسته است در ابتدا متن شكايت خود را خارج از اين سيستم تايپ نموده و به هنگام تكميل اطلاعات شكايت‌نامه خود، آنرا در محل متن شكايت كپي نماييد.

 

 روش تنظيم و ارسال شكايت ااکترونیکی

 شكايت بايد متضمن هويت كامل، نشاني، كدملي و كدپستي شاكي و همراه با دلايل باشد. پس از وارد كردن مشخصات و متن شكايت  و ديگر اطلاعات مورد نياز در سامانه،‌ توسط سيستم يك شماره پيگيري براي شما صادر مي‌شود كه به وسيله آن مي‌توانيد در همين سامانه پاسخ خود را دريافت نمائيد. در نگهداري و عدم افشاي اين شماره به ديگران دقت نماييد.

سایر سامانه های پاسخگو:

سامانه پاسخگویی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور 

سامانه پاسخگویی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 

سامانه پاسخگویی بازرسی کل کشور

سامانه سامد (پاسخگویی در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری)

 

صفحه اصلي|نقشه سايت|English|پست الكترونيكي|ارتباط با ما|آموزش مجازي
بازديدکنندگان اين صفحه: 2298 | بازديدکنندگان امروز: 3057 | کل بازديدکنندگان: 33852215 | بازديدکنندگان آنلاین: 3 | زمان بارگزاري صفحه: 0/1094 ثانيه